DigitalBlog | בניית אתרי אינטרנט לתחום התכשיטים

בניית אתרי אינטרנט לתחום התכשיטים


פתרונות שיווק לעסקים > בניית אתרי אינטרנט לתחום התכשיטים


בניית אתרי אינטרנט לתחום התכשיטים
ענף התכשיטים הוא מהתחומים הפופולריים ביותר ברשת. בדיקה קצרה של נתוני החיפוש לגבי תכשיטים בקרב הגולשים בישראל ובעזרת כלי מילות המפתח של גוגל לא מותירה מקום לספק. את הביטוי טבעת אירוסין מחפשים 5,400 גולשים בחודש, וצורת הרבים, טבעות אירוסין, נהנית מיותר מ-12,000 מתעניינים. כלומר, למעלה מ-150,000 גולשים בשנה. 
 
התחרותיות הרבה של ענף התכשיטים מאתגרת את החברות שמציעות בניית אתרי אינטרנט לחנויות העוסקות בתחום. אתרי אינטרנט לחנויות תכשיטים חייבים להיות נוצצים, תרתי משמע. הן מבחינת תוכן איכותי והן מבחינת קטלוגים מקצועיים. רק אתר אינטרנט שהוקם תוך כדי אפיון באזמל עדין ועל ידי חברה בעלת ניסיון יוכל לייצר לקוחות ווירטואליים. כאלה שיגיעו בפועל לחנות הפיסית או שיבצעו רכישה און-ליין. אגב, מעניין לראות שיותר ויותר גולשים מוכנים כיום לקנות תכשיטים דרך האינטרנט והמחסומים שאפיינו את התחום בעבר מתרסקים בזה אחר זה. 
 

מה חשוב לדעת על בניית אתרים לחנויות תכשיטים?

חנות תכשיטים ווירטואלית איננה אתר אינטרנט רגיל. זהו אתר אינטרנט שמבקש מהגולשים לבצע רכישות בסכומים לא קטנים שיכולים להגיע לכדי עשרות אלפי שקלים ויותר. על מנת להתגבר על המכשולים והסקפטיות, האתר חייב להיות מקצועי. דהיינו, לספק קטלוג מפורט ומאמרים איכותיים. 
 
יש לשים לב בבניית אתרי אינטרנט בתחום התכשיטים ליצירת חוויית משתמש (UX) מדויקת שמאפשרת גלישה מהירה וידידותית. מכיוון שתכשיטים הם מוצרי אופנה, הקטלוגים הווירטואליים חייבים לענות על דרישות גבוהות במיוחד של צילומים חזותיים (כולל מכמה זוויות), נתוני מפרטים מלאים, טקסטים שיווקיים וכדומה. 
 
במקביל יש לייצר לאתר האינטרנט את הבידול הראוי. תחום התכשיטים ברשת הוא כאמור תחום תחרותי ורבים פועלים און-ליין. על מנת שאתר האינטרנט יצליח להתבלט מעל מתחריו, תהליך הקמתו דורש יצירתיות והתחקות אחר יתרונות יחסיים. לדוגמה, איכות יוצאת דופן, שירות מהיר (כמו משלוחים זריזים), מענה אנושי זמין, פרטים בשקיפות מלאה, תעודות רלבנטיות וכו'. מכל נקודה ונקודה באתר צריך להכווין את הגולשים לפעולה ולספק מענה שיווקי בסטנדרטים גבוהים. 
 

לאחר הקמת האתר, ניתוח הפעילות

הקמת אתר אינטרנט בתחום התכשיטים היא משימה שנמשכת גם אחרי העלייה לאוויר. כדאי לייצר באתר התממשקות עם רשתות חברתיות, לשלב קמפיין ממוקד של קידום בביטויי מפתח, להזין מוצרים חדשים, להציף מבצעים ולייצר תוכן איכותי. רק עמידה בכל הפרמטרים הללו (שהם כמובן רק דוגמאות המהוות מעט המחזיק את המרובה) תוכל להפוך את אתר האינטרנט להצלחה ברשת. 
 
יש כיום בישראל מגוון רחב של חברות לבניית אתרים אולם רק חברות מעטות יודעות כיצד לענות על כל הדרישות הספציפיות שמאפיינות את תחום התכשיטים. קרי, חברות שיודעות איך לבנות חנויות ווירטואליות אטרקטיביות במישור הכללי, ואיך מנתחים נכון את הרגלי הצריכה של הגולשים בענף התכשיטנות. תזמורת משולבת של אנשי מקצוע מומחים תהפוך את אתר האינטרנט למנגינה מושלמת. מקום שהגולשים רוצים ומוכנים לקנות בו טבעות אירוסין, שעונים, צמידי טניס, עגילים, שרשראות, תליונים ועוד. 
 

מעוניין בהצעת מחיר לבניית אתר? התייעץ עם המומחים שלנו

חיפוש במערכת המידע
מה חדש?