DigitalBlog | בניית חנות תכשיטים ווירטואלית

בניית חנות תכשיטים ווירטואלית


פתרונות שיווק לעסקים > בניית חנות תכשיטים ווירטואלית


בניית חנות תכשיטים ווירטואלית
המסחר המקוון בישראל צובר תאוצה ועל כך אין וויכוח. הגולשים הישראלים מוכנים יותר ויותר לשלוף את כרטיס האשראי מול המחשב והם אפילו עושים זאת מול מסך הטלפון החכם. בעולם מהיר ודינאמי שבו הסחר האלקטרוני הוא שחקן חשוב, גם חנויות תכשיטים הבינו היטב את הפוטנציאל. רשת האינטרנט מוצפת בחנויות תכשיטים שמציגות "סניפים ווירטואליים" עם קטלוגים עשירים ונוצצים. כן, תרתי משמע. 
 
טבעות אירוסין, צמידים, עגילים, שרשראות, תליונים, שעונים יוקרתיים, תכשיטי יהלומים והרשימה נמשכת. חשוב להדגיש כי בניית חנות תכשיטים ווירטואלית לא מיועדת רק למכירות און ליין. הקמת חנות תכשיטים באינטרנט היא גם אמצעי שיווקי המיועד לפנות לקהל לקוחות שיגיע אחר כך לחנות הפיסית. 
 
למשל, חתנים לעתיד שרוצים לקנות טבעת אירוסין לבחירת ליבם יתחילו פעמים רבות את סקר השוק שלהם ברשת. כאשר אותו חתן מגיע לחנות ווירטואלית מעוצבת, שמושכת את עיניו ומציעה מאמרים מקצועיים, ייתכן שהשלב הבא יהיה מעבר לעמוד הכתובת ונסיעה לחנות. אם אתר האינטרנט יציע גם מחירים תחרותיים בקנייה און ליין, רבים מהגולשים יבצעו את הרכישה מרחוק. 
 

מה חשוב לדעת על בניית אתרים לחנויות תכשיטים?

הקמת אתר אינטרנט לחנות תכשיטים היא לא משימה פשוטה. כפי שכבר ציינו קודם לכן, ענף התכשיטים ברשת הוא תחום תחרותי ביותר. מדובר על מאות אלפי גולשים בשנה שמחפשים לקנות תכשיטים מכל סוג וסוג. החל מתכשיטים יוקרתיים וכלה בתכשיטים במחירים אטרקטיביים. לאור הביקוש הרב, חנויות תכשיטים ווירטואליות הן נפוצות מאד ברשת בישראל. הקמת אתר אינטרנט לחנות תכשיטים היא אפוא משימה הדורשת מקצועיות מיוחדת. 
 
רק חברת בניית אתרים שיש לה את הידע והניסיון בהקמת חנויות אופנה תוכל לבצע את הפרויקט ברמה מושלמת. אתר אינטרנט לחנות תכשיטים לא זהה לאתר תדמיתי לעורך דין והדברים ברורים. במסגרת הקמת חנות תכשיטים באינטרנט חשוב לשים לב לחוויית משתמש אשר משלבת מצד אחד גלישה ידידותית ומצד שני הנעה לפעולה. האתר חייב להתאים לקמפיין של קידום אתרים בגוגל (תחום תחרותי, כבר אמרנו) וכן לייצר נראות אלגנטית. נראות שתביא את הגולש לבצע רכישה או להתעניין בהגעה למקום גם כאשר הוא יודע שהמוצר ידרוש ממנו "להיפרד" מסכום כסף נכבד. 
 
בכל הנוגע לקטלוג תכשיטים ברשת, האתגרים הם רבים ומגוונים. תכשיט הוא פריט אופנה ועל כן חשוב מאד שהקטלוג יהיה משובץ (תרתי משמע) עם תמונות איכותיות מכמה זוויות. כמו כן, תכשיט הוא מוצר שמחירו הוא נגזרת של המפרט שלו. לדוגמה, אם מדובר על טבעת אירוסין יש לשים לב לקראט הזהב, תכונות היהלום וכדומה. כל הפרטים הרלבנטיים חייבים להופיע בצורה מקצועית בקטלוג שכן רק כך יהיה ניתן לשדר לגולש אמינות, רצינות, מקצועיות והנעה לפעולה. 
 

תחום תחרותי – דרישות גבוהות

ניתן לסכם ולומר שהברומטר המרכזי שמוביל בניית אתרי אינטרנט בתחום התכשיטים הוא תחרותיות. הביקוש הרב מצד הגולשים הוליד את הקמתם של אתרי אינטרנט רבים שעוסקים בענף נוצץ זה. בניית אתר אינטרנט לחנות תכשיטים היא אתגר לא פשוט שיש להניח בידי אנשי מקצוע מהטובים בתחום. כאלה שמכירים את האינטרנט על בוריו, שולטים בטרנדים החשובים ביותר לחנויות ווירטואליות, ומכירים בצורה מושלמת את המאפיינים הספציפיים של עולם התכשיטנות. 
 

מעוניין בהצעת מחיר לבניית אתר? התייעץ עם המומחים שלנו

חיפוש במערכת המידע
מה חדש?