DigitalBlog | מה התוכנית שלנו לאחר שנגיע לעמוד הראשון בבניית אתרים

מה התוכנית שלנו לאחר שנגיע לעמוד הראשון בבניית אתרים


בניית אתרים באינטרנט > מה התוכנית שלנו לאחר שנגיע לעמוד הראשון בבניית אתרים


מה התוכנית שלנו לאחר שנגיע לעמוד הראשון בבניית אתרים
כותרת קצת ארוכה הייתי אומר, אבל מסכמת מה השאלה הנשאלת במאמר הבא. אז מה בעצם התוכנית הרווחית שלנו ברגע שנגיע לעמוד הראשון בבניית אתרים ולמה אנחנו מתכננים לעבוד בקטן עד שנגיע לגדולה.
 
אז עם קצב כתיבה מהיר שמתגבר בכל דקה, החלטתי לשתף אתכם מה התוכנית שלנו לאחר שנגיע לעמוד הראשון בביטוי בניית אתרים במנוע החיפוש גוגל ישראל.
 

כסף מול רווחיות

בשלב הראשון נגדיר את הלקוח האופטימלי עבורינו: לקוח המשלם בין 700 ל-3000 ש"ח לחודש על שירותי שיווק שונים ושירותי SLA כלליים. זה הלקוח האידיאלי. תוסיפו לזה מנטליות טובה ושיתוף פעולה ראוי ותגלו כי אנחנו מגיעים לתוצרים איכותיים עם גרעין הלקוחות העיקרי שלנו.
 
בעודי מסתכל על תיק ההשקעות שלי בשוק ההון אני חושב על המטרות של חברת האם הראשית שלנו ואומר, האם זה משהו ששווה להשקיע בו? והתשובה היא חד משמעית, תלוי. כמה שזה מצחיק, אנחנו חייבים לגייס את הלקוחות הנכונים, ולאוו דווקא הלקוחות הגדולים אלא הרווחיים ביותר. אלו שמגיעים אלינו עם כוונות טובות, סבלנות ואורך רוח, עם הבנה שאנחנו ספקים ואנשים קודם כל לפני שאנחנו מכונות עבודה משומנות היטב המספקות את המוצר בזמן הקצר ביותר. בדרך כלל זה פונקציה של מחיר, ככל שהלקוח משלם יותר הוא יותר עצבני, לכן החלטנו להוריד את מחירי האתרים אצלנו ולהעלות את המחיר של הריטיינר החודשי הכולל שירותי שיווק לעסקים וחברות ברשת וברשתות חברתיות.
 
יצאה פסקה קצת ארוכה אך אני מאמין שמי שיקרא אותה יבין כי השקעה בעסק היא כמו השקעה בשוק ההון, ישנה רווחיות שתלויה בהשקעה שלך והאם היא נכונה במצב של השוק היום. אנחנו משקיעים זמן, משאבים וכסף בלהגיע לעמוד הראשון בגוגל וזה פונקציה של אמונה בעסק ובתוכנית העסקית שלנו לטווח רחוק לגייס לקוחות שמשלמים ריטיינר חודשי קבוע על האתר אינטרנט שלהם והשיווק שלו(כולל התחזוקה).
 
ובנימה זאת נמשיך לכתבה הבאה בסדרה שמרכזת את הגיגי ליבי וראשי אל תוך הנייר הוירטואלי של Swritter מבית OPEN OFFICE.

מעוניין בהצעת מחיר לבניית אתר? התייעץ עם המומחים שלנו

חיפוש במערכת המידע
מה חדש?