DigitalBlog | קצת סטטיסטיקה מדוע שלטים לעסקים חשוב למותג שלך

קצת סטטיסטיקה מדוע שלטים לעסקים חשוב למותג שלך


פתרונות שיווק לעסקים > קצת סטטיסטיקה מדוע שלטים לעסקים חשוב למותג שלך


קצת סטטיסטיקה מדוע שלטים לעסקים חשוב למותג שלך
המיתוג של העסק שלכם איננו רק לוגו אלא חוויה שלמה ומלאה. כזו שיש לה השפעה בפועל לגבי היכולת שלכם להיחרט בזיכרון של לקוחות קבועים ומזדמנים. בפועל, שלט בלתי נשכח עשוי להיות אחד המניעים להתקשרות עסקית, והמחקרים שנציג כאן מוכיחים זאת היטב. 
ממש כמו שהלוגו מלווה את העשייה העסקית שלכם בכל הרמות (אתר אינטרנט, ניירת, מכתבים, פרסומות, שיווק וכו'), כך חשוב ביתר שאת להשקיע בבחירת שילוט. הדברים שאנחנו אומרים כאן אינם נשלפים מהמותן ולפניכם ממצאים של שני סקרים שנערכו אודות שלטים לעסקים. לא מאמינים? ובכן, המשיכו לקרוא. 
 

סקר על שלטים לעסקים – גורמי המחקר

הנתונים שנציג כאן מבוססים על שני סקרים שנערכו לאחרונה בארה"ב. מאחורי הראשון עומדת סוכנות פרסום אמריקנית בשם FedEX Office אשר ערכה סקר בנושא שלטים לעסקים ביחד עם חברת המחקר Ketchum Global Research & Analytics. מטרת סקר זה הייתה לבחון את החשיבות שעומדת מאחורי שלטים לעסקים ואת ההשפעה של השילוט על לקוחות פוטנציאליים. כלומר, להתחקות אחר המשקל שיש לשילוט עסקי נכון על ההחלטה של לקוח להתקשר עם עסק מסוים או "לעבור הלאה". הסקר השני נערך על ידי הפקולטה לכלכלה באוניברסיטת סינסנטי ועניינו היה הגישה של בעלי העסקים עצמם לכל נושא השילוט. כעת, לתוצאות האמת. 
 

ההשפעה החיובית של שלטים לעסקים

כמעט 76% מהלקוחות ציינו שהם ביקרו בעסקים או בחנויות שהם זכרו על בסיס שילוט בלבד. אחוז זהה של משיבים (75%) הדגישו שהם המליצו לאחרים על עסקים לפי שילוט. כמו כן, קרוב ל-68% מהלקוחות אמרו שהם מאמינים ש"שלטים לעסקים משקפים במידה רבה את איכות המוצר או השירות של המקום". כ-67% הוסיפו שהם רכשו לפחות פעם אחת בשנה האחרונה מוצר רק משום ששילוט מסוים "תפס את עיניהם". 
 
הנתונים האלה מתכתבים עם העובדה ששישה מכל עשרה לקוחות ציינו שהם נמנעו מלבצע רכישה בחנות או עסק שלא הציגו שילוט איכותי. מבחינת בעלי עסקים, כ-60% מהם ענו שהם הרגישו עלייה של כ-10% במכירות לאחר שדרוג שילוט הכניסה. באשר למטרה שמאחורי שלטים לעסקים, נמצא הבדל בין חברות גדולות לעסקים קטנים. בעוד כ-38% מבעלי החברות הגדולות מאמינים שהתקנת שלטים נועד לייצר מיתוג, בעלי עסקים קטנים רואים בשילוט בעיקר כלי להכוונה והתבלטות במרחב.  
 

לסיכום, 

הנתונים מדברים בעד עצמם. גם לקוחות וגם בעלי עסקים מבינים היטב את החשיבות הרבה שמקופלת מאחורי התקנת שלטים לעסקים. לאור תוצאות המחקרים, ברור גם ששלטים אלה חייבים להיות איכותיים, פונקציונאליים ובעלי נוכחות. בין אם השלט מותקן לטובת מיתוג, ובין אם לשם הכוונה ומיקום, עסק שלא משקיע בשילוט מוותר על לקוחות רבים. כן, ממש כך. בחירת שלט לעסק צריכה להיות בהתאם למגוון רחב של פרמטרים כמו סוג הפעילות של העסק, סוג הלקוחות שפוקדים את המקום, נראות השלט במרחב, אלמנטים אדריכליים מסביב (ברמת הבניין, הרחוב והשכונה), עמידות לאורך זמן בתנאי מזג אוויר שונים, אחריות החברה המתקינה, חומרי גלם מתאימים, תקציב ועוד. 

מעוניין בהצעת מחיר לבניית אתר? התייעץ עם המומחים שלנו

חיפוש במערכת המידע
מה חדש?