DigitalBlog | שיווק באינטרנט באמצעות קידום

שיווק באינטרנט באמצעות קידום


קידום אתרים באינטרנט > שיווק באינטרנט באמצעות קידום


שיווק באינטרנט באמצעות קידום
כאשר בעל עסק מעוניין לשווק את שירותיו ומוצריו ברשת האינטרנט, הוא עושה זאת לרוב על ידי קידום אתר האינטרנט במנועי החיפוש על מנת להבטיח תעבורת גולשים רבה המאופיינת על ידי קהל יעד פוטנציאלי שמעוניין בשירותים שלכם.
שיטת שיווק זו נחשבת לאופטימלית ביותר ומתחלקת לשני אופנים שונים כאשר כל אחד תורם לעסק בדרך אחרת.
קידום אתר האינטרנט מתחלק בין קידום אתרים אורגני וקידום ממומן, כאשר ישנם עסקים אשר לעתים משלבים בין השניים מאחר וקידום אורגני לוקח זמן רב יותר אך משפיע בהתאם.
 

קידום אתרים ככלי שיווק אופטימלי

עסקים וחברות אשר זה עתה נכנסו אל עולם האינטרנט ומעוניינים לקדם את העסק שלהם על מנת לזכות בקהל יעד פוטנציאלי רחב יותר, נדרשים בשירותי קידום מקצועיים לצבירת מודעות ופרסום עבור העסק.
באמצעות שיטות טבעיות לייעול והשבחת אתר האינטרנט על פי הפרמטרים אשר מגדירים אתר אינטרנט רלוונטי עבור הגולש, ניתן לשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש ובכך לבלוט  גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
 

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני הנו שיטת ייעול והשבחה או בשפה מקצועית, אופטימיזציה, של אתר האינטרנט מבחינת תוכן האתר, מבנה וקוד על מנת לספק עבור שאילתת הגולש את תוצאת החיפוש האופטימלית והרלוונטית ביותר.
שיטת קידום אתרים מושתתת על פי אלגוריתם הדירוג של Google אשר בנוי ממספר רב של פרמטרים לבדיקת יעילות האתר, כאשר במידה ואתר האינטרנט עומד בפרמטרים אלו הוא מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
כתיבת תוכן איכותי ומקצועי, מחקר מילות מפתח ובדיקת תחרות, בניית מערך קישורים איכותי, טיפוגרפיה, אופטימיזציית קוד הנם רק חלק מהפרמטרים אשר נדרשים להילקח בחשבון בעת קידום אתר האינטרנט בשיטה האורגנית.
 

קידום אתרים ממומן

דרך נוספת להעלאת מודעות ברשת האינטרנט היא באמצעות קידום אתרים ממומן, אשר באמצעותו ניתן לאפשר לאתר האינטרנט להופיע במקומות הראשונים במודעות הממומנות אשר מופיעות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות.
תהליך זה פועל באמצעות קביעת תקציב על ידי בעל האתר ב Google Adwords ומילות המפתח המבוקשות, כאשר התשלום מתבצע על ידי כמות ההקלקות על המודעה ובכך זוכה אתר האינטרנט לתעבורת גולשים פוטנציאלית.
היתרון בכך הוא שניתן לראות תוצאות תוך זמן קצר מאד ולא אחרי סריקות ועדכונים של מנועי החיפוש כפי שמתבצע בקידום אורגני.
החסרונות שהנכם תלויים בגובה התקציב אותו אתם משקיעים וברגע שההקלקות גמרו את התקציב, המודעה שלכם תרד אם לא תחדשו את הקמפיין.

מעוניין בהצעת מחיר לבניית אתר? התייעץ עם המומחים שלנו

חיפוש במערכת המידע
מה חדש?