DigitalBlog | שיווק בעידן המודרני

שיווק בעידן המודרני


פתרונות שיווק לעסקים > שיווק בעידן המודרני


שיווק בעידן המודרני

המאה ה21 הביאה עמה חידושים שונים ועימם גם גימיקים ופתרונות בתחום השיווק, ניתן לתאר את העידן הקפיטליסטי בו אנו חיים כ "free for all" - ובמילים אחרות - פרסום לכולם בכל מקום. לפני שאכביר במילים על תוצר הלוואי של "פרסום הייתר" הקיים במרחב הציבורי, אסביר את התהליך אשר הביאנו על הלום: ניתן להגדיר זאת כחוסר רגולציה, אך תחום הפרסום הוא "שוק פרוץ" המאפשר לכל אחד לפרסם בכל מקום; צנזורה קיימת רק במדיום הטלווזיוני ובעת פרסום באמצעות דפוס או שילוט ניתן לראות בחוסר אחידות הגורם לעודף פרסומות במרחב הציבורי.

אז איך ניתן להתבלט מבין הפרסומות ולהציב את העסק שלך בחזית החדשנות?

חדשנות לפני הכל

כשאנו בוחנים את אפשרויות השיווק העומדות בפנינו יש להציג מספר פרמטרים על מנת לזהות את המדיום המתאים ביותר בעבור המותג או העסק שלנו. בעלי עסקים רבים פונים לחדשנות השיווקית בהצבת הקמפיין, מתוך רצון להתבלט בתחומם. את החדשנות השיווקית ניתן לזהות בכל תחום החל משיווק ברשתות חברתיות ועד פרסום על גבי כלי רכב (או אפילו Segway ממותג) - חלק מרכזי המסמל כי לא רק תוכן הקמפיין משפיע אלא גם מיקום הקמפיין.

מיתוג או שיווק?

כבעל עסק, עומדים בפניך אפשרויות רבות לקידום המכירות; אך מה היא הדרך האפקטיבית ביותר? ובכן, את הדרך נתכנן על פי המטרות שנציב; במידה ויעד העסק הוא גיוס לקוחות חדשים, נבחר בשיווק ממוקד ובמידה והמטרה היא שימור לקוחות קיימים, נבחר במיתוג ממוקד. סוגיות אלו אינן נחלתן הבלעדית של תחום השיווק והמיתוג, אך מלבד חלוקה לתחומים שונים, ניתן לסווג את המטרות על פי תרגום להכנסות בפועל אליהן מכוון העסק.

מיתוג העסק - לא מה שחשבתם

כמו תחום השיווק, גם תחום המיתוג טומן בחובו יצירתיות פורצת גבולות המשתלבת עם הטכנולוגיה הצועדת קדימה בכל יום שעובר. כיום, חברות משקיעות במיתוג בתחומים שונים וניתן לראות זאת בכלל תחומי החיים: החל מחסויות לקבוצות ספורט, וכלה בסגווי ממותג - בכל מקום בו ניתן לפרסם לוגו או מותג, שם תראו חברה המחפשת את החשיפה האולטימטיבית.

 


מעוניין בהצעת מחיר לבניית אתר? התייעץ עם המומחים שלנו

חיפוש במערכת המידע
מה חדש?