DigitalBlog | White-Hat SEO מול Black-Hat SEO

White-Hat SEO מול Black-Hat SEO


קידום אתרים באינטרנט > White-Hat SEO מול Black-Hat SEO


White-Hat SEO מול Black-Hat SEO
רבים מאיתנו אשר עוסקים בתחום קידום אתרים באינטרנט בין אם אנו בעלי עסקים או חברות אשר מחזיקים ידע מקצועי כלשהו בתחום לבין אם אנו אנשי מקצוע העוסקים בתחום וחוקרים במגמה יומיומית את האלגוריתם של Google וכיצד להגיע אל עבר תוצאות החיפוש הגבוהות ביותר, שמעו על המושגים White-Hat SEO ו Black-Hat SEO, אך האם אנו באמת יודעים מה משמעות מושגים אלה וכיצד הם מאפיינים את דרך הפעולה שלנו בעת קידום אתר האינטרנט?
 

Google כגורם מכריע על דירוג אתר האינטרנט שלנו

על מנת ונתמקם בתוצאות החיפוש הגבוהות ביותר בתחום העיסוק שלנו, עלינו להציג אתר אינטרנט מקצועי, משובח ויעיל אשר מספק תכנים אינפורמטיביים ועדכניים לגולש וחווית הגלישה וממשקיות המשתמש בה גבוהות מאד, על מנת ומנוע החיפוש Google בעת סריקת אתר האינטרנט יראה כי אכן אתר זה מספק מידע, תוכן וחווית גלישה אופטימליים עבור הגולש וימקם אותנו בתוצאות הגבוהות בכדי שנבלוט טוב יותר לגולש הממוצע ונהווה עבורו תוצאת חיפוש רלוונטית עבור שאילתת החיפוש שלו.
 

כיצד אנו עושים זאת?

על מנת להגיע אל אותם מקומות, נעזר בתהליך קידום אתרים אורגני, תהליך אשר פועל באמצעות ייעול והשבחה של אתר האינטרנט מבחינת תוכן, מבנה וקוד או במילים אחרות אופטימיזציה.
בשל היותם של מאות מיליוני אתרי אינטרנט פזורים ברחבי הרשת, על מנוע החיפוש לדעת כיצד לדרג אותם בהתאם, מי יהיה ראשון ומי יהיו אחריו על פי סדר חשיבות, מקצועיות ורלוונטיות התוכן והמידע אשר אותו האתר מציג לשאילתת החיפוש.
זאת הוא עושה באמצעות סריקת אתר האינטרנט כאשר באמצע הסריקה נמדדים כל מיני פרמטרים אשר נכללים באלגוריתם הדירוג של Google ובמידה ואתר האינטרנט אכן מגלה רלוונטיות ומקצועיות באותם הפרמטרים אז הוא ידורג בהתאם!
 
 

White-Hat SEO

מנוע החיפוש Google הצהיר מה יש לעשות על מנת להבטיח קידום טבעי של אתרי אינטרנט  על ידי פרמטרים אשר ברורים לכל אחד לדוגמת תוכן איכותי, מילות מפתח אשר עוזרות למנוע החיפוש להבין באילו נושאים עוסק התוכן של דף האינטרנט, בניית אתר תקני מבחינת הקוד, תיאור קצר של התוכן ועוד שלל פרמטרים נוספים.
עבודה בשיטתיות קידום טבעית ללא כל דרכי קיצור כמו גם אופטימיזציית אתר האינטרנט נטו על מנת לספק חווית גלישה ותוכן איכותי ורלוונטי עבור הגולש ולא על מנת להיראות טוב בעיני מנוע החיפוש מהווים בעצם שיטת קידום הנהוגה להיקרא כ- White-Hat SEO.
 

Black-Hat SEO

כל אותן הפעולות הננקטות על ידי מקדמי אתרים או אנשים העוסקים בקידום פרטי על מנת לזרז את התהליך או על מנת לעשות קיצורי דרך בכדי למצוא חן בעיני מנוע החיפוש נחשבים לשיטות קידום הנכללות ב- Black-Hat SEO ומובילים אחריהם שיטות ענישה על ידי מנוע החיפוש המתאפיינות באמצעות העדכונים הקבועים של Google (פנדה ופינגווין) ומטרתם היא להוריד את אותם האתרים מתוצאות החיפוש על מנת ולא יבלטו בפני הגולשים.
שיטות קידום אלו מתאפיינות על ידי תכנים לא איכותיים בין אם הם משוכפלים ומועתקים או תכנים אשר לא מחדשים שום דבר עבור הגולש.
הכללת מילות מפתח אשר אינן קשורות לתוכן המאמר ונועדו על מנת לגרוף תנועת גולשים רבה יותר עלול להזיק מאשר להועיל ולהוביל לענישה גם כן.
כמו כן, קישורים קנויים או קישורים אשר אינם מתקבלים בדרכים של אמינות מידע ואיכותו עלולים להוביל למסקנה כי נרקם מערך קישורים לא טבעי.

מעוניין בהצעת מחיר לבניית אתר? התייעץ עם המומחים שלנו

חיפוש במערכת המידע
מה חדש?